jag saknar Marcus

Hej allihopa!

idag har jag handlat med sara och tilda. det va la kul.. haha! ;)
sen "hjälpte" jag och tilda pappa att sätta upp tältet. Jag satte mig och lekte med min katt och pappa och tilda fixa det. haha, om ni undrar var det tältet till husvagnen. (a) jätte fult! :o
sen har vi även varit och badat. jag och tilda tog med simfötter å såna där simglassögon saker. skit kul! :D fattar inte att vi inte har gjort det tidigare. men jag blev lite irriterad när melvin (min syrras son) började slå mig. xD
nu har jag plockat blommor och lagat mat med mamma.

nu ska jag vara social med conny och berätta hur jag ska plåga honom på skara sommarland. vi ska dit på fredag och kommer hem på söndag, och conny är mina föräldrars vän , med andra ord karls pappa.

ha det bra ! :)

ps, 5 månader med världens bästa kille ♥

Kommentarer
Postat av: lucke

Trevlig blogg du! :P

2010-07-28 @ 18:12:21
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0