jag saknar marcus så jävla mkt.

1. Det första du tvättar i duschen? Håret
2. Gillar du kaffe? nej de e äckligt!!!!!!!! :o
3. Hur mår du just NU? så otroligt bra tack vare marcus ♥
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? va? XD
5. Berätta om din senaste dröm. jag minns inte den :o
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? nej xD
7. Vad vill du ha just nu? marcus :D
8. Har du räknat till 1000 någon gång? eh.. när jag va yngre ^^
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? säger som ÄÄÄÄÄFBEEEE, båda
10. Använder du smileys? oftast :o
11. Har du träffat någon kändis? JAG är en kändis 8D
12. Gillar du keso? nepp ^^
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? hahaha en cp låt XDD
14. Hur många länder har du besökt? 35354353452324244324354 dd?
15. Är dina föräldrar stränga? nä typ inte ^^
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? njae.. hade nog failat å dött
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? aa xD
18. Brukar du hyra film? ibland
19. Var kommer du vara på lördag? vet inte ^^
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? jag levde, men jag va inte precis där <.<
22. Vad åt du till lunch? kött å potatiiis
23. Har du lockigt hår? typ när de e blött
24. När grät du senast? eh.. igår :o
25. Har du gått in i en vägg någon gång? jaa xD
26. Favoritårstid? sommar ♥
27. Vem höll du senast i handen? Marcus tror jag :)
28. Sover du med TVn på? bara om jag somnar när jag glor på film xD
29. Tycker du att du är gammal? aa, typ 150 år
30. Är du mörkrädd? typ :$
31. Gillar du ditt liv just nu? jag älskar mitt liv just nu!
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? många gånger
33. Har du bra syn? aa ^^
34. Var är dina föräldrar just nu? sover
35. Vad har du på dig just nu? nattlinne 8D
36. Vad var det senaste du köpte? eh.. jag vet inte :o
37. Hatar du mer än 3 personer? nej
38. Använder du sushipinnar? nej, men har typ kunnat..
39. Äger du ett vapen? luftgevär (pappas)
40. Gillar du ditt hår? nej , för kort
41. Gillar du dig själv? njae
42. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? båda på olika sätt
43. Hur ofta använder du MSN? ofta!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0