JAG HAR TRÅKIGT.


hitta bilden på datorn...

OM DIG:



Namn - Martina Helldal
Bor - Tro det eller ej, men skogstorp. :o
Syskon - Tobias, Johanna, sara & Emil. Värsta n00bsen!
Född -  21 mars 1995 ;)
Ögonfärg -  grön/gul
Längd - 160 något.. :o
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - vädur
Hårfärg - brun ;)
Födelseort - Jag har skrivit de förut så den som gissar rätt får 1 kr. :D
Civilstatus - så upptagen man bara kan bli. :)





DAGENS:




Låt - cooler than me :D
Saknad - Marcus Grimberg
Kläder - svarta byxor och blååå tröja.
Mat - macka ;_;
Köp - inget (a)
Göra sen - jag vet inte :(((
Godis - eh.. tuggummi . :D





SVARA ÄRLIGT:



Tycker du om att plocka svamp - Nej, men min syrra å mamma älskar de :s
Tycker du om godis - inte det bästa jag vet, men de e ju inte äckligt. :)
Hur många gånger i veckan äter du godis - inte så ofta :o
Äter du oftast nyttig mat - nej ._.
Tycker du att du själv är söt/snygg - kan jag inte påstå
Du ger mycket komplimanger till andra - fråga inte mig ^^
Är du nöjd med ditt förnamn - nej -.-
Du tycker att du själv är smart - aa, går inte att bli smartare :D
Du tycker om att vara med det andra könet - jadå :)
Känner du dina grannar?  - tyyyyp
Är du en Björn Borg-fjortis?  - nej!! XDD
Gillar du skolan -  jag gillar 8c/9c, vad vi nu e xD
Har du någon gång skolkat? - nej , palla
Spelar du något instrument - nej
Sporter/aktiviteter du har gått i - fotbol när jag va liten och i 1an började jag rida men händer inte att jag rider så ofta längre . ^^
Har du några tatueringar - vill ha .__.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln - venne :s
Tycker du om djur - älskar djur!





BRUKAR DU...



Sova - aa <.<
Ta mediciner du inte borde ta - nä ^^
Snusa - usch fy och bläääää
Klä dig i svart - händer la ^^
Lita på folk - nej ^^
Drömma mardrömmar - händer
Gå i skolan - ja? XDD men har lov nu :)
Ljuga - nej
Vilja dö - *cutcut* nej





HAR DU...



För många vänner? - kan man ha de? ^^
Någon psykisk sjukdom? - nej O_O
Skadat någon? - eh..
Färgat håret - aa ^^
Några piercnings - yes
Några tatueringar - JAG VILL HA EN TATUERING.
Egen dator - yes
Gjort bort dig rejält? - venne xD





ÄR DU...




Snäll - aa jag är jätte snäll...
Stark - aa, fett stark!
Kort - 2 meter
Klantig - neeeej dåå...
Tjock - aa fetma

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0