JAG ÄLSKAR DIG!

För första gången i mitt liv har jag hittat en människa som jag verkligen tycker om. En människa jag kan säga precis allt till. Dela allt med. Jag vet att hon alltid kommer förstå mig för hon är min andra halva. Det finns ingen person som fått mig känna mig såhär glad. Det känns verkligen som om vi hör ihop. Hon är som min tvillingsyster ska ni veta.
När jag är med henne kan jag verkligen vara mig själv och skratta för att jag är glad och inte för att jag måste. jag tror faktiskt inte att det är många som har en sån vänskap som vi har. Om ett tag ska förmodligen hon med min familj till skara sommarland. Ni förstår inte hur roligt vi kommer ha där.
Tilda Petersson, du är verkligen min bästavän.


mycket vacker bild på mig och min babe!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0