inte hunnit blogga :s

Igår var det grillkväll hos Tilda. Var faktiskt riktigt mysigt. Oskar ägde mig och Robin på geni. Marcus ville ju inte hjälpa mig! :( pspspsps, ERIK FUSKA.  ;)

sen gick jag och marcus hem. kl halv 2 på natten gick vi ner och åt mat. hihi tjocka e vi. men de va gott iaf. haha!
sen myste vi bara en massa massa massa. :)

idag vaknade jag och marcus någon gång. jag har ingen aning om vilken tid eftersom han lura mig att kl va 20 över 1... :( aja! vi myste och mobba min syster. hihi! hon skulle göra något med sina vänner idag iaf. fusk! :( sen åkte marcus hem... :(

när han hade åkt kom min äldsta storasyrra å hennes barn. då berätta jag alla roliga saker mamma hade gjort, så jag emil och johanna satt och gapskratta så att vi inte kunde andas när vi skulle äta. söta syskon vi e... :)

om en timme ska jag och tilda till glommen sååå.... puss! :D

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0