Hej hopp gummisnopp

Hej allihopa! :)

Igår sov jag hos älsklingen. Vi kollade på film och hade "vattenkrig" . haha! sen stack vi och gav hans syrras häst mat. :) Verkligen en jätte mysig dag/natt. Älskar dig mest av allt Marcus.

Idag kom jag hem och hoppade in i duschen. Hade värsta ångesten över en sak. Men nu e det bra iaf.
Spelade lite urt med Tilda John Kalle Adam Albin Emil och Karl. Jävligt roligt ska ni veta! Nu är morbror Carl-johan här och jag har precis ätit.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Blir la till att se på film med Emil och Karl. Har inte mycket annat för mig.

Om några veckor ska min familj och Karls familj till skara sommarland som vanligt, men eftersom jag har börjat tröttna på att vara där får jag välja mellan att följa med eller vara hemma 2 nätter. Vi får se vad jag väljer. :) Just nu lutar det iaf mer åt att vara ensam hemma. Finns bara ett problem med det liksom.. Kan inte somna när jag är heeelt ensam, men det löser sig haha! :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0