eclipse <3

Idag har det hänt en hel del! :o

Först vakna jag och tilda av att hennes mamma kom och sjöng för tilda. :D Så åt vi frukost . hihi. www.duktigaflickor.se
sen skulle tilda måla sebbes stuga så jag la mig och sola . :) vid 2 kom min syrra och hämta mig. jag duschade och spelade sen yatzy med henne och sen glodde jag på film. sen kom tilda och jag gjorde mat till oss. efter en stund kom karl och vi cyklade till stan. haha! hände  en liten olycka på vägen! TACK TILDA! ;) HAHAHA! sen träffa vi oscar å gick in på bion å kollade på eclipse. så jäääävla bra film! jag kan säga att jag tilda karl och oskar satt och skratta åt reklamen. BRA HUMOR! vi äger! karl börja iaf gråta under filmen. gullig kille dedär... xD
sen cykla jag och karl hem till skogstorp. satte oss i emils rum och spelade urban terror en stund. sen kom emil och kasta ut mig! haha!
nu ligger jag i min säng och kollar på film.


HOT HOT HOT

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0