Bara för Tilda duschar segt...

Namn:Martina Helldal
Längd: 1,60 något
Skostorlek: 37
Hårfärg: brunt
Önskar du att du bodde någon annastans: nej faktiskt inte :p
Tänker du på självmord: nej ^^
Tycker andra du är attraktiv: fråga inte mig? xD
Använder du droger: nej :s
Röker du: nope :p
Vilka shampoon använder du: de mamma köper
Vilka parfymer använder du: just nu : olika
Vad är du rädd för: att marcus ska göra slut
Gillar du att tvätta: jag vet inte hur man gör x)
Gillar du berg- och dalbana: JAAAAAA

KÄNSLOR

Gråter du ofta: njae

Skrattar du ofta: aa :)

Hur känner du dig just nu: seg, och har liiite panik för mina pengar ligger i ett par byxor som kanske är i tvätten *he..he*

Hur har du mått den senaste tiden: för det mesta , bra

Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: tror inte de ... ^^ ingenting som dom inte borde veta om iaf :p

Blir du lätt förälskad: nej XDDDD

Är du kär i kärleken: jag är kär i marcus ;)

Tror du på ett för alltid: vem vet

Är du förälskad just nu: ja

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: marcus :)

Har du blivit sårad av kärleken: kanske

Har du blivit lycklig av kärleken: yeees


NU SKA JAG LETA UPP MINA BYXOR OCH SEN GÖRA FRUKOST FÖR JAG HAR GLÖMT DET

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0