vet att ni älskar att få veta saker om mig

13 HAR DU:

Ett förhållande; nej .
En bästa vän; nej , jag har mer än 1.
Haft ett seriöst förhållande; räknas 8 månader som seriöst ? ;s
Varit tillsammans med en av dina bästa kompisar; njae.. xD
Blivit kär vid första ögonkastet: haha yes.
Fått ditt hjärta krossat; kanske de kanske .
Haft ett one night stand; aa , ledsen tilda. :p
Skrikit åt en lärare; när jag va liten.. xD
Sagt något och sedan ångrat dig; som fan!
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; a, men inte längre eftersom de bara skapar problem
Några smycken som kostar över 1000 kr; vet inte, har ärvt
Snusat; blää nej .
Rökt; inte gott!





12 DAGENS:





Klädsel; bycor tröja underkläder sjal
Smink; mascara
Frisyr; lockigt
Låt: jolene - jill johnson , hahahaha tilda fattar
Vill ha; en bebis (min jätte lilla kusin är här :D)
Drog; musiiiik!
Saknad; en viss person
Köp; inget
Humör; trött som fan , men är la glad antar jag
Godis; tuggummi
Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse; omg! HAHAH XD
Dagens vän; Tilda å Sainab!


11 FÖRSTA:




Bästa kompis; Hmm.. Jojo .
Bil; leksaksbil ?
Kärlek; HAHAHAHA frida frida å tilda vet nog vem jag fick min gula blomma av. ;)



Förhållande; gick i 1:an å marcus jysky
Husdjur; föddes med massa katter
Semester; vet inte :s
Jobb; jag är inte vuxen...
Piercing; näsan
Konsert; vet inte ;o
Fylla; inte varit full! :D JAG ÄGER

10 SISTA:




Personen som sms:ade dig; viktor :)
Personen som du kramade; nu måste jag tänka.. min pyttelilla kusin som bara gråter. haha!
Peronen som ringde dig; pappa? :p



Personen som du ringde; mamma tyyyyyyyyp
Personen du sa 'jag älskar dig' till; mamma
Alkoholdrycken; cider
Bilfärd; gekås
Filmen du såg; va fan hette den?! xD
Gången du grät; venne


9 SKULLE DU:




Våga hoppa fallskärm; njae... osäker. men skulle vara kul om jag inte va höjdrädd! HAHHAHA
Våga hoppa bungyjump; kanske



Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: hmm.. varför inte
Kalla dig själv lycklig; hmm.. vet faktiskt inte
Hellre ta bilden än vara med på den; det är olika.. :o
Kunna gråta över en kille; ja..
Kunna gråta över en tjej; som vän , aa
Ljuga för någon; inte om jag inte va tvungen.
Kunna springa 50mil; nej . ;s





8 VAD:




Gör du just nu; ligger i sängen vid datorn... xD
Ska du göra imorgon; Skola
Säger du till dig själv när allt känns svårt; jag skriver ner de.
Har du med dig in på bio:n; emma å tilda ;)
Är det för färg på dina byxor; blåååååååååå
Är det för väder hos dig just nu; KALLLLLLLLLLLLLLLLT



Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; håret. haha!
Skulle du göra om du vann på lotto; åka till ett varmt land... å sen åka på en spa semester med tilda frida å frida ;)

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:




1. tröja
2. byxor
3. sjal
4. täcke
5. bh
6. trosor
7. armband

6 BLANDAT:




Är du blyg inför det motsatta könet; nej.. xD
Hur gammal blir du nästa födelsedag; 15. :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan; yes.




Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar; TUNGAN!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta; vet inte... xD




5 VAL:




Solnedgång eller soluppgång; solnedgång :)
Sommar eller vinter; SOMMAR <3
Vilken ålder har varit bäst hittills; när jag va liten (a) men sommaren 2009 va sjukt bra!
Sova på sida, mage eller rygg; sida typ xD
Kramar eller kyssar; kompis = kramar pojkvän = kyssar (?)





4 JAG GILLAR:





1. mina vänner.
2. min familj.
3. djur
4. dig.

3 JAG GILLAR INTE




1. sådana som tror att de är bättre än alla andra
2. idioter
3. folk som överreagerar

2 VAL:





Hemmakväll eller utgång; hemmakväll
Sola eller bada; bada :D





1 JAG ÄLSKAR;

1. mina vänner & familj


Kommentarer
Postat av: Robin

BADA!! :D

2010-01-31 @ 19:27:24
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0