Tilda Petersson.

Jag kommer ihåg när vi var mindre och vi hittade en röd pinne. Vi sa till alla att det var jultomtens pinne och att vi skulle lämna tillbaka den. sen va jag jojo och marielle med dig och sebbe en gång hos er. så lekte vi mörkgömme i hans rum , så skulle du räkna... vi 3 hoppade ut genom fönstret och du gick runt där inne och sa typ "kommer du ihåg de sebbe?! HAHAHA" så jävla söt! du letade i 10 min. men jag å marielle kunde inte hålla oss för skratt så vi knäckte oss och du hittade oss. bra jobbat! sen i 6an va du jag frida å frida hela tiden i skolan! 7an också! :o haha vi håller ihop ganska bra. för vi är med varandra i 8an också.. fan va ballt! men det jag ville säga var att de inte finns någon så rolig tjej som tilda. hon äger folk hela tiden genom att vara en kaxig liten apa! och det är så jävla kul! för ingen tror att lila tilda e smart, men gud.. den kvinnan kan allt!! och alla gånger jag varit med dig , så jag skrattat så tårarna runnit. sommaren 2009 var nog den roligaste sommaren någonsin. vi måste verkligen göra om det i sommar! vi kanske kan få med frida å frida också om dom trivs i havet! haha! jag älskar tilda så otroligt mycket, och den kvinnan förstår mig. hon har alltid funnits där när jag mått dåligt, så nu tänker jag gottgöra det. Tilda , du är en av dom bästa människorna jag träffat. <3

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0