tidsfördriv..


Dig själv nyligen


Dig själv när du är lycklig (frida å jag)


Dig själv skrattande (frida å jag)


Dig själv och någon du älskar (kevin)


Du för omkring ett år sedan


En rolig bild (adam)


En dag du vill ha tillbaka (dagen med mina favorit flickor)


En underbar plats (sommar)


En sak du aldrig vill byta bort (mina syskon)


En dag du minns (hemma hos coffe för 1 år sen)


En bild som väcker känslor (8c<3)


En bild som väcker minnen (otroligt gammal bild, jojo anna jag emma)


En plats eller tid du saknar (sommmmmar)


En bild från sommar (tilda å jag)


En bild från vinter (jag å emil)


Den första bilden bland dina bilder (elma å jag)


Den sista bilden bland dina bilder (john å jag)


Den du alltid har roligt med (john)


Någon du saknar (oscar)


Någon du tycker mycket om (mamma)


Någon rolig (pappa)


Någon du litar på (anna)


Någon du vill träffa (eric)


Någon du älskar (syster)


Någon som betyder mycket (fb)


Någon som är söt (tom å albin)


Någon som är snygg (eva)


Någon som är gullig (adam)


Gammal bild på en kompis (albin tilda tom)


Någon som står dig nära (alla mina syskon)


Kommentarer
Postat av: frida

saknar dig :( <3

2010-01-03 @ 20:37:05

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0