sov sött allihopa!

snart är det dags för mig att hoppa i säng. blir lite jobbigt att lämna maccä , eric och oskar bara. dom är ju såååå underbara. hahaha! och adam har lite damp på msn.. hmm.. varför? ;)

imorgon har vi :
so
slöjd
so
språk
uuuuuusch.
slöjd är la det roligaste.

kan berätta snabbt hur det var i skolan idag.
först hade vi matte. jag och adam kan inte sänka skepp vi suuuger! hahaha! nej jag menar äger. sen hade vi svenska. vi skulle göra någon artikel. det S-U-G-E-R . XD sen spelade vi in filmerna. imorgon ska jag å fb sitta å sätta ihop alla. vi kommer DÖ! sen hade vi engelska med hans-evert. vi gjorde ju sååå mycket! olle (våran rektor) brydde inte heller sig. xD

mysig dag om jag får säga det själv.

på tisdag fyller fb år. myyys!

hejdååå

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0