snattade av robin.

Hur bor du: det va en bra fråga.. jag skulle vill säga VAR bor du, å jag bor i ett hus.. men hur.. hmm.. typ.. jag vet inte.
Brukar du komma i tid: always!
Hur lång är du: kan ni ställa frågan igen? skojaaaaaaa 2 meter.
Kan du laga mat: bättre än vad du kan!!
Vad jobbar du med/pluggar du: skogstorpsskolan med världens bästa klass, 8c. :D
Vad har du på dig just nu: kläder. :)
Har du någon fobi: allt som har med småkryp maskar larver och ÄCKLIGA HAJAR! UUUUSCH!
Hade du en bra kväll igår: Ja jag prata med tilda (y)
Vilket är ditt senaste inköp: räknas de om pappa betalar?? <.<
Din favoritdryck på morgonen: venne
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa.. (a)
Har du sovit i din egen säng inatt: nej jag sov på min matta vad tror du?
Vad hade du sönder senast: asså.. mig själv.. 8D
Vem snackade du med senast: lars-tilde!
Varm favoritdricka: varma drickor e inte min sak eftersom jag alltid bränner mig på dom.. >_< oboooooy!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: cola i alla lägen!
Alkoholhaltig favoritdricka: ciiiiiider
När gjorde du senast något riktigt dumt: de e tilda som e dum!! :( *blåmärken*
Saknar du någon just nu: aa, men inte john för han e i sverige å bajsar!!!!!!!!!!! och irriterar mig på sms..........
Vad ska man göra för att få dig irriterad: john. :K
Någon jag stör mig på: *host* john. :D
Intressen: detta var en väldigt komplicerad fråga kan ni förklara lite mer?
senaste person du kramade: tilda när jag skulle fälla henne ! :D
Senaste person du ringde: eric på skype kanske?????????????????????????????
Senaste person som ringde dig: eric på skype 8D
Vad drack du senast: varmchoklad // tilda
Vill du ha barn: tilda är mitt lilla barn! :D:D + att vi ska adoptera varsin om någon dag. :D
Längtar du till din nästa födelsedag: byxmyndig.. 8D
Har rakat dina ben någon gång: nej jag ser ut som en apa // tilda
Är du sugen på något nu: tilda :U
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: USCH !! FAN VA UUUUUUUUUUUUUUUUUUSCH.
Använder du hudkräm: kineeeeeeeees ?!
Attraheras du av män med skägg: aa dom är så manliga. det ska vara med hår på bröstet också! å han ska gärna vara bög.
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv utan lock . 8D
Brukar du baka: jadååå , eller såå.. tilda bakar jag kollar på. :)
Röstade du i det senaste valet: jag röstar på mig själv i alla val.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej jag e nöjd med mitt liv som det va imorgon :s
Vilken låt lyssnade du senast på: halo - beyonce :o
Har någon annan sovit i din säng inatt: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :'(
Vad tycker du är äckligt: bröst utan hår????? :s
Har du pengar på mobilen: abonnemang xD

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0