skola! :o

Det började med att jag hoppade upp från min varma säng kl 7. tro det eller ej.. men jag klarade det! sen stack jag emil å karl till skolan. träffade fb å gick in. där typ gjorde vi inte så mkt. sen hade vi samlig. skulle skriva om vad vi gjort på lovet. >_< sen hade vi matte. å adam svarade rätt på en sak å då säger john den bästa kommentaren någonsin "ADAM FICK EN HJÄRNA I JULKLAPP!" hahaha! jag knäckte mig.men de roliga va att de var sant. sen hade vi rast. mysmys. sen hade vi något intro vatten sak.. trååååkigt.. xD sen gick vi å åt mat. det va la inget speciellt.. xD sen på rasten dampade vi. sen hade vi någon idrotts sak.. man skulle planera idrottslektioner. jag å tilda kommer ju ha de så roligt när vi ska hålla i de. 8D alla kommer att älska de! sen rast igen... john å albin sa att alla killar skulle raka benen och kasta håret på mig. hahaha så jävla äckliga. xD sen hade vi engelska. jag satt å löste ett korsord. jag äger asså!! å sen åkte jag till tandläkaren. (y)

nu ligger jag i min soffa å mår dåligt. hejdå.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0