roooooligt!

Tilda och Fb gick mot bussarna med Patrik Wärm efter skolan...
Patrik: vad gör ni på era klassfester?
Tilda: super å hånglar i städskrubbarna!
Patrik: ni super inte... ni hånglar inte ...
Tilda: JO!! (ropar på mig) visst super vi och hånglar i städskrubbarna!
jag: självklart ! ibland hamnar jag o tilda där inne ...
Tilda: aa det är lite pinsamt när det kmr ngn o så är vi där.
Patrik : aa martina säger "vad bra du kysser Tilda!" Tilda svara "det där är golvmoppen"
jag: men de e ju samma sak!
Jag : Tack för den ! :o
å  så snubbla tilda på en snöhög och ramla nästan!!!! HAHA SÅ JÄVLA KUL!

Kommentarer
Postat av: elinlarsson(:

HAHAH så jävla bra!

<3

2010-01-29 @ 22:18:29
URL: http://elinsofialarsson.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0