ni älskar att läsa frågor!

1. Är du singel nu? ja.
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa ^^
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? om du menar hela livet är jag osäker.
4. När hade du sex senast? hemligt.
5. Har du kört oskyddat nån gång? vad bryr du dig om det?
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? njae... en gång faktiskt.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? kanske de kanske
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nej.
10. Haft sex på fyllan?  nej.
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? jag älskar dig är de ord man verkligen menar, så nej!
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja.
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? hahaha aa!
14. Somnat gråtande pga kärleken? vennee... jag gråter inte så ofta.
15. Varit på en blind date? nej! inget jag vill vara på heller.
16. Varit otrogen? nej aldrig!
17. Ångrade du dig? - ...

18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 8 månader. fattar ni?! 8 MÅNADER.
19. Har du någonsin varit kär? ja
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? ja00

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? min katt ;)
2. Sov med dig i samma säng? john :k
3. Du delade ett riktigt skratt med? frida borg !
4. Du gick på bio med? pappa karl emil
6. Du gick på stan med? fridafridatilda
7. Delade en pizza med dig? ehm... venne. :o
8. Du ringde? tilda!
9. Skickade ett sms till dig? orkar faktiskt inte kolla.
10. Du kramade? vet inte.. 8D
11. Gjorde dig lite besviken? jag vet inte ;o
12. Gjorde dig mycket besviken? vet inteeeeee
13. Du skrev med på msn? sainab!
14. Du snackade skit om? hur mkt jag än ogillar människor, så försöker jag undvika det där.
15. Du åkte bil med? mor min
16. Gav dig en komplimang? viktor kanske? xD
17. Du kollade på film med? tilda å john ;o
18. Du åt med på resturang? familjen
19. Betalade något åt dig? mamma!
20. Grät inför dig?  vet inte ;o


DIVERSE

1. Favoritfärg? lilaaaaa
2. Mobiltelefon? äcklig samsung. >_<

3. Skola och program? skogstorpsskolan!
4. Oskuld? nejj .
5. Senaste filmen du såg? jadu...
6. Senaste låten du lyssnade på? någon sak på radion.. <.<
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? orkar inte kolla!
8. Hur länge har du pratar i din telefon? weovjkidosoi .

9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? orkar inte kolla ! ;o
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? ....
11. Vad åt du till middag igår? jag kommer inte ihåg :o
12. Har du duschat idag?  aa
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? - mamma, jag är trött.
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? lägg dig i tid då!
15. Har du skolkat någongång? neeeeeej.
16. Är du en svartsjuk person?  det berors på...


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0