mina flickor!

Det började med att Tilda sa på msn att hon var lite deppig. jag bad henne logga in på skype å lovade att hon skulle få höra något roligt å att hon skulle må bättre av de. jag sa till eric att ringa in henne å de gjorde han. så hon fick snackar me mig eric å oskar. haha! de va skit kul! sen sa jag att jag skulle ut å gå, å tilda ville följa med. så vi möttes vid garagen och gick till affären.. haha tjockisar! sen ringde vi ff istället för att gå en runda och så gick vi till henne. där tog vi massa snygga kort. bara fb som saknades! ;) sen stack tilda å jag å ff drog till mig. spelade och skrattade en jävla massa. nu ska ni få se några av alla fina bilder vi tog idag. ;)


snyggaste tilda!


så sjukt sööööt!!


hahaha ful.


tilda blev så söt på den bilden!!


mina älsklingar!


sötnos!


sötisen som kollar på gröna mobiler ! haha


jag älskar eeeer


bästbästbäst.


jävligt söt bild om jag får säga det själv.


sista bilden får bli en bild på mig och tilda!

Kommentarer
Postat av: frida

hihi så snyggt ! ;)<3

2010-01-04 @ 20:11:08
Postat av: Anonym

gillar bilden med dig och tilda vid skolan :O

fin :')

2010-01-04 @ 20:19:50
URL: http://robbii.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fin du e alltid

2010-01-04 @ 20:20:39
Postat av: John ...

Fina tjejjor ;o

2010-01-04 @ 23:29:05

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0