min fina dag.

först vakna jag vid halv 12 och vid halv 1 väckte jag emil å karl. sen tvinga pappa med mig å köpa skridskor.. xD våra samtal va typ såhär...
tina: jag kan ju inte ens åka skridskor. -.-''
pappa: det kunde du ju förr!
tina: när jag va mindre ja!
pappa: det sitter i ryggraden!
tina: man åker ju med fötterna?
pappa: ååh!
sen kom vi hem å tilda kom till mig. min super söta pappa körde oss till coffe. oscar kom också dit. dom 2 spelade som sagt fifa och jag å tilda tog massa kort. sen följde vi oscar hem. det va kallt ute! men det vet ni nog redan om... sen gick vi till coffe igen. vi kollade på dirty dancing 2. FAN VA HAN ÄR SNYGG! jag lovar ... en av jordens snyggaste människor. sen kom pappa och hämta oss. krille va också med i bilen så det första jag sa va "KRILLEBOOOOI" haha! sen råka jag slå mig själv med en innebandyklubba.. å sen kom jag å tilda hem åt , kolla på tv , spela band hero , nördat. mycket lyckad kväll !


KOLLA SÅ SÖÖÖÖÖÖÖT

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0