måndag.

idag tänkte jag mest lägga in bilder från dagen...
men kan dra dagen fort.
matte - gick bra.. ganska trist.
hälsokontroll - gick skit braa!
so - äntligen klar med att visa 3 flodar/sjöar i varje världsdel & svenska åar. :D
idrott - john å albin gjorde en riktigt rolig lektion. bra jobbat! skit kul! :D (spela bänkfotboll)
engelska - poa e grym! haha! de va kul.
konfa - lekte , snacka & sjöng. sen kasta max iväg mina å tildas nycklar. haha ! men vi gillar ju honom ändå...
nu kommer bilder!


tilda i skolan. :)


tilda hade skit snygga skor!


morgontrött ?! :D <3


coffe och paulina :D


zara!


joel & tom!


mitt öga. (y)


färga hår . :D


plastpåse på huvudet = tilda style . ;)


AHHAHA min babe!


HAHAHAH jag bjuder! har blivit bra på de nu. :D


snyggingar.se ?


haha tilda tog mitt löshår! :D


babe.


toa :D


jag älskar tilda :D:D:D


fjortisar!


ego ?!


våra koppar! ;)


nu kommer bilderna vi tog med datorn.. inte lika snygga kanske! hahaha




















Det var alla bilder. njuut ;)

Kommentarer
Postat av: Robin

Va fin du blev :* <3



sa ju att du va jätte söt så här ;) :D

2010-01-25 @ 20:43:15
URL: http://robbii.blogg.se/
Postat av: Zara

FUUUL BILD PÅ MIG !!! :o

2010-01-26 @ 13:18:15

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0