lite små förbannad.

Varje jävla dag läser man negativa kommentarer på folks bdb:er och andra ställen. Jag tycker att det är så jävla onödigt. Man blir så jävla irriterad när man läser idiotiska kommentarer. ingenting jag brukar få men blir fan arg av läsa det. Folk fattar ju fan inte att det finns personer som tar åt sig. jag har inget emot folk som är lite överviktiga eller har lite finnar , jag tänker mest på personligheten. Jag tycker att folk ska kommentera något snällt även om personen inte är jordens snyggaste människa. Blir så sjukt förbannad på folk som tror att dom är mer värda än alla.. Det värsta är att det finns såna människor på skogstorsskolan. Har sätt kommentarer från en tjej på våran skola på många bdb:er och fan va irriterad jag blir. Nämner inga namn, men 8c kan vara lugna.

Idag har jag varit jävligt irriterad och detta gör inte saken bättre.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0