lite av allt.

avatar<3





132 tonårsfrågor

- 4 frågor om förhållanden
är du singel? - japp



tror du på kärlek vid första ögonkastet? - självklart
hur många har du varit kär i? - på riktigt i 2 st.
är du kär just nu? - kär är ett stark ord...

- 10 frågor om dig själv
namn? - Martina
när fyller du år? - 21 mars
några piercingar? - näsa navel öron
vad har du på dig just nu? -strumpbyxor, underkläder, linne, skjorta
vilken årstid är bäst? - sommmmmmmmmmmmmar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - hmm... en morgon på sommarlovet ? ;)
Vad tycker du mest om hos dig själv? - inget >_<
vad är du bra på? - vet inte...
vem älskar du mest på denna jorden - det finns några.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans.

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? jag?
vem är den roligaste av dina vänner? - fb å tilda hahaha!
vem är snyggast av dina vänner? - alla! :D
vem är mest partyprisse? - S-A-I-N-A-B , T-I-L-D-A , M-A-R-I-K-A
vem är den du helst har filmkväll med? - hmm.. john?
vem av dina vänner är mest "evil"? - utan tvekan john!

- 12 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - sara antar jag
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - har jag la
vem är farligast i din familj? - emil
vem ser roligast ut - sara, haha! (a)
vem är coolast?- jag , vem annars ?!
har ni något husdjur? - katt !
vem har du mest gemensamt med? - saraaaaaaa
vem står för underhållningen? - pappa .
vem sover du oftast med? - emil tror jag
roligaste kvällen med familjemedlem? - jag har roligast med mina syskon. julafton kanske?
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 2 min sen? xD
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -vet inte, han & emil är på innebandy just nu.. så kanske 2 timmar sen? xD

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - varit på gekås :D
har du varit glad idag? - aa, men inte när melvin slog mig med en pinne
har du varit ledsen idag? - nej
har du gjort något bra idag? - hmm... vet inte :o
vad ska du göra nu? - ska snart gå ner å umgås med mina älskade familj
har du gjort något dåligt idag? - de vet jag inte ;o
vad har du ätit idag? - för mkt !
har du duschat idag? - nej, men ska göra de lite senareee...
är du trött nu? - ja!
vad händer imon? - kyrka
har du varit i skolan idag? - nej
Hur mår du just nu? - helt okej!
Har du piercat dig? - men seriöst , ja å jag tror ni vet var.
Är du hungrig nu? - NEJ!
Vad är klockan nu just nu? - 16.41
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bdb youtube blogg

- Telefon/ Mobil
Vem ringde dig senast? - pappa
Vem ringde du senast? - mamma
Vem sms:a till dig senast? - viktor
Vem sms:a du till senast? - viktor

- Övrigt
Har du sminkat dig idag? - ja00

- Musik
Lyssnar du på musik just nu? - nej, lite för tyst så ska nog sätta på nu.. xD
Vilket är ditt favoritband? - har inge favorit
Vad gillar du för musik? - alllllllllllt

- Kläder
Har du fler än 4 linnen? - yes man
Har du fler än 3 jeans? - aa
Har du fler än 5 tröjor? - aa. xD

- Smink & Hår
Använder du mascara? - Ja!
Använder du wax? - Nej
Använder du ögonskugga? - händer
Använder du kajal? - ibland
Använder du hårspray? - ibland
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - Haha ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ibland
Använder du läppglans/läppstift? - ibland


Använder du brunkräm? - nejj
Använder du rouge? - Nej
Uppsatt hår eller hängande? - hängande!!!!!!!!!!!!!!
Plattar/lockar du håret varje dag? - plattar
Duschar du varje dag? - aaa
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej! xD

- Kärlek
Är du kär just nu? - vet inte
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? - vet inte ;o
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - inte med mening isf.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - försöker att låta bli att gråta
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - hahahahahhaha , marcus jysky när jag gick i 1an , men de va ju inte speciellt seriöst... xD
Hur länge höll det? - vet inte :o
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Ha ett förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej -.-''
Vem sov du senast bredvid? -  john å coffe om jag inte mins heeelt fel?
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - ******
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - HAHAH nej
När fick du din första kyss? - jag gick i 3an. SLÅ DE DU! xD
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte ;o
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej usch
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - osäker
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - stilen är inte viktig , de e PERSONLIGHETEN som är viktig.


Kommentarer
Postat av: Robin

tar frågorna o: dom va bra :D



och det va intressant att läsa (A)

2010-01-31 @ 00:13:40
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0