lång dag!

Denna dagen har varit ganska seg.. först hade vi so . jag å sainab är inte så bra på att hitta sjöar å sånt i andra världsdelar.. :s kände typ till 1.. amazonfloden... hahaha! lyckat! sen hade vi slöjd. jag ska göra en KLÄNNING! lycka till säger jag bara... hahaha! sen fick jag å fb sitta en lektion i lärarummet och redigera en film som 8c har gjort.. den är faktiskt riktigt bra! å de va skönt att sirra so:n.. xD sen hade vi tyska. alla va typ döda.. ingen orkade lyssna därför fick vi översätta en massa. >_< uuuuusch! men det gick bra endå. sen stack jag hem. ska typ vara med ff sen. myys !
bloggar mer sen om jag orkar.. haha! klart jag orkar det är ju jag! ;)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0