kul dag!

Först hade jag brobygge. jag elmer å john fortsatte som vanligt. de roligaste va när jag skulle lägga upp våran bro på en hylla ...
tina: JAG ÄR FÖR KOOORT!
elmer: (är jätte lång) kortis -.-''
hahaha! han äger den killen! john också såklart :D .. sen hade jag ... ehm... PHOTOSHOP! jag carl å john satt å gjorde massa fula bilder men den carl gjorde på john slog alla rekord! ni kan se den på hans BDB.
sen hade jag kör. vi sjung balla låtar. haha! becca å carro frågade mig frida å fatbardha vad vi tyckte om skolmaten (dom skulle göra de på sin lektion? <.<) å jag å frida svarade äcklig. hahhaha fan va snälla vi e... men vi ska ju faktiskt inte ljuga . :)
sen hade jag idrott. jag å sainab seriöst suger. hahaha! men inget mer om de.
sen kom jag hem å mamma tvinga mig äta massa mat .. mår ganska illa nu ... hahaa! sen blir det typ frida. mys på det... jaja , bloggar mer senare!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0