Johanna<3

Johanna , när jag va liten fick du passa mig när mamma och pappa jobbade eller va på fest. Men hur konstigt är de? Du är ju min storasyster... Jag var ett riktigt helvete det vet jag. Förlåt för det. Men nu när jag tänker efter så ska du bara veta hur avundsjuk jag är på dig! När jag va liten hade du Henke och nu har du Martin. För 5 år sen fick ni Melvin, för 2 år sen fick ni Elma och i december 2009 fick ni Neo. Du har alltid aft folk som älskat dig för du är så otroligt bra. Är snäll mot alla och är ärlig.. Även om du irriterar mig så vet jag att du älskar mig. Jag vet att du vill att jag kommer och hälsar på oftare och så fort snön är borta ska jag komma så ofta jag kan. Jag älskar att vara med dig, och din familj. Jag är sjukt stolt över dig. Du har verkligen fått ett toppen liv. hoppas jag också får de!


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0