En vanlig dag i 8c!

Först hade vi svenska. Jag letade fakta om tsunamis. ballt va?! jag äger fan ... haha! vi ska iaf göra artiklar. sen hade vi no? carro (våran lärare) bleev lite trötta på oss eftersom vi är tonåringar.
Carro: Jag börjar fundera på om vissa av er har några hjärnor fö ni kommer inte ihåg någonting!
Jag: ALLA KOLLAR PÅ TOM! *han tar av sig en sko på lektionerna, har fötterna på bordet, säger att jag å tilda dödat hans föräldrar eller något.. <.< hahah skit kul kille!)
John: aa adam kommer ihåg allt för allt han hör ekar i hans huvud!
jag: HAHAHA
sen snacka vi om pulkor... HAHAHA carro kolla på oss som om vi va idioter..
sen hade vi matte. vi målade mer exakta världskartor. Mycket fint om jag får säga det själv... HAHAHA! NOOOT.
sen hade vi engelska. jag john å tilda hade tävligt om vem som kunde ha i hörlurarna (på högsta volym) längst... hahaha!
sen hade vi so .. jag tror inte 8c kan världskartan.. HAHAHAHA skit kul!


fint va? :)

8c <3

Kommentarer
Postat av: Robin

va är det för något? :S

2010-01-20 @ 20:49:51
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0