ERIC HAR DÖTT !

eric är typ död på skype så jag å tilda sitter å sjunger. mycket mysigt om jag får säga det själv.
vi sitter å lyssnar på stamp on the ground! mycket bra låt!
nu bytte tilda till she wolf! hhahha , men ni vill nog inte läsa om vad vi lyssnar på.. haft en bra kväll? min har varit toppen , tack vare tilda! å eric adde olle å gud som varit på skype och underhållt oss! (a) visste ni att gud (sebbe) är en riktigt ball snubbe? han var så trött att han inte visste vad han sa. men otroligt rolig som vanligt.
visste ni att adde tror han är bäst ?! men nej nej andreas från stockholm, jag är bättre än dig !
jag är otroligt konstig eftersom jag druckit massa cola! :D men det är bara nice!!
juste , eric å tilda tkr de e bättre att vara tjock å lycklig än smal å olycklig! jag måste faktiskt hålla med! hahaha! :)
tjockispower! bara de att eric har snygg mage såg jag å tilda innan när vi kolla hans bdb.. >_< lite irriterande..
hahaha! kolla in den för fan! punkqvisk @ bdb bilden är någonstans på september. mysigt va ?!
jag tar tbx de med att 2010 suger, det har faktiskt varit tre roliga dagar! :)) å bättre blir det kan jag lova!!
men seriöst , kolla in coffes blogg om ni vill se sexiga bilder på mig å tilda http://christofferewaldsson.blogg.se/
kom nyss på att emils dator har skönare knappar än mig också .. TOPPEN ASSÅÅÅ! men iaf , min e äldre!
HEJDÅ! :D å godnatt. xD

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0