;)

DAGENS VILL HA: Ny mobil :o
DAGENS KLÄDSEL: har bytat ganska många gånger p ga av snön.. :o
DAGENS FRISYR: oplattad. :)
DAGENS LÅT: snälla snälla snälla - carolina af ugglas haha!
DAGENS PLANER: tildaaaaaa
DAGENS SAKNAD: frida frida tilda!
DAGENS DUMMASTE: den där äckliga videon jag å tilda såg UUUUSCH
DAGENS MISSLYCKANDE: när jag å tilda skulle gå hem till mig å vi ramla i massa snö.
DAGENS DROG: skype!!!!!!!
DAGENS KÖP: tuggummi!
DAGENS GODIS: tuggummi!
DAGENS HUMÖR: happpppy ! :D
DAGENS CITAT: "så bara för jag får lite vatten på huvudet så är jag guds son" eric sa de. haha!
DAGENS ROLIGASTE: tilda!

Kommentarer
Postat av: coffe

snälla snälla <3

2010-01-06 @ 22:59:34
URL: http://christofferewaldsson.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0