(((:

Namn: martina helldal
Piercingar: öron , näsa, navel
Tatueringar: inga :(

Vad är du rädd för: maskar , larver andra äckliga saker (inte ormar å ödlor) å hajar!!!!
Gillar du att tvätta: jag vet inte hur man gör.. :o
Gillar du Berg-och-Dalbana: ooooja! :D

Senaste...
Film du hyrde:
enda gången jag hyr filmer, är när jag ska se skräck.. så de va la någon saw film , USCH .
Film du köpte: ladda ner?
Låten du lyssnade på: bet it - michael jackson! heehehehehehehehehhehehehehe
Personen du ringde: på skype eller telefon??
Tv program du tittade på: jag vet faktiskt inte... :o

För eller emot...
Långdistansförhållanden:
eftersom många av mina vänner har eller har haft ett långdistansförhållande å de verkar funka så är jag FÖR det. :)
Självmord: ... jag vet inte.. emot tror jag.
Att använda droger: emot.
Sex före äktenskap: hmm.. inget jag skulle ha.
Köra onykter: jag vill inte säga att man är cp om man gör de eftersom min syrra har gjort de.. eller jo, man är CP om man gör de!

Favorit..
Låt:
ingen aning!
Sak att göra: det berors på.. :o
Dryck: cola!
Kläder: mina vanliga kläder .. <.<
Film: twilight , new moon , avatar . om ni inte sätt dom , SE DOM!

Gråtit över en pojke:
aa. :)
Gråtit över en flicka:
har jag nog . men inte på DE sättet.
Ljugit för någon: försöker låta bli med de.. <.<
Varit i slagsmål: njae..
Ska bli skoj:
när tilda ska sjunga sing star med kevin svensson... :D
Ska inte bli skoj: att gå eftersom de står massa killar från 7b å 7a med massa snöbollar.. usch! xD
Sparar till: mobil, men önskar mig nog de i födelsedagspresent. :D
Väntar på: sommarlov!
Dagens dryck: colaa

Senaste...
Bok du läste:
om jag kunde drömma, andra gången
Personen du fick mail av: vennne
Personen du fick brev av: Räkning påmin telefon? hehe pappa e lycklig.. *host*
Personen du fick sms av: tilda!
Du köpte: kläder
Vad har du gjort idag: Vaknat. :D
Var det kul: Nej :(
Hur tidigt stiger du upp: kvart över 12 , pappa sa att de va nytt rekord så jag e stolt! :D
Gillar du att slåss: nej
Vad är du allergisk mot: allt å inget
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: i vattnet 8D
Favoritserie: venne >_<
Håkan Hellström eller The Ark: Håkan
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: men vafan, lars tror jag
Är du glad nu: aa
Var du glad igår: aaa :D
Känner du nån som jobbar på sjukhus: aa många. xD
Mer värt än guld: vänner

Kommentarer
Postat av: Robbii

det va intressant att läsa denna gången :D vet inte varför :O men du lät mer seriös ^^

2010-01-06 @ 13:57:21
URL: http://robbii.blogg.se/
Postat av: Robbii

tror jag snattar den sen (A)

2010-01-06 @ 13:57:50
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0