chacha bloggen!

hahaha! jävla krillebooi... idag kommer inte jag kunnde uppdatera så mycket. som ni vet kommer det massa folk hit. vi ska spela in film och äta pizza! Just nu känner jag bara att jag måste ner i källaren och hämta saker och fixa allt, å sen sätta mig och spela band hero. det är jävligt roligt. spela de om ni inte gjort de! de spelet är värt guld!


Skolan:
Först hade vi samling. Lika tråkigt som vanligt. Sen skulle jag John å Elmer bygga på våran bro.. Dom mobba mig för jag va kort och yngst av oss. jävla bööögar! haha! nej jag tycker om dom! dom är trevliga... ibland! Men jag kan inte påstå att vi kom långt med våran bro. känner att vi är lite sega. sen hade jag photoshop. skit kul! Jag gjorde super fina bilder! visar en på adam i slutet av inlägget. sen hade jag kör typ. vi sjöng massa cp låtar! hahaha , det va sjukt roligt assååå ! men sen va jag tvungen att dra därifrån för att ha idrott. vi fick stå på huvudet. jag tror jag skratta ihjäl mig när sainab skulle göra de. med de va faktiskt riktigt kul! tro det eller ej. sainab gör mina idrottslektioner toppen! sen när vi stod vid bussarna blev sainab träffad av en snöboll i huvudet, ännu mer skratt. sainab äger! hon är även en av dom som kommer ikväll. mysigt!


bilden jag gjorde!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0