Är hos Tilda!

Sitter här i tildas gröna rum, i hennes gröna säng. snacka om att älska grönt.. xD
tina: tilda du har en rosa sak i fönstret.. gillar du inte grönt? ;)
tilda: de va inte jag som köpte den!!!
tina: gillar du inte grönt?!
tilda: de va inte jag som köpte den, de va inte jag som köpte den, de va inte jag som köpte den!
hahaha den kvinnan e söt. xD romeo (tildas katt) ligger å spinner. mysigt som en kossa på en grön äng. fan va mycket grönt det blev.. xD frida och frida skulle också vara här, men ff har utegångsförbud och fb skulle köpa skor. :)
juste!! tildas katt kan öppna dörrar. han är den ballaste och gosigaste katten som finns.
vet inte vad jag ska säga mer... vi ska äta på donken ikväll. (y) hhahaha någon som minns i sommras när jag å tilda köpte glass där ?! saknar dom tiderna! men vafan, snart sommar igen! :D
nu går sebbe (tildas storebror) runt å säger mamma, hahaha det låter as kul. xD han äger även om jag å tilda retar honom lite föööör mycket... men coolast i denna familjen är per-ola. tildas låssas pappa. han är min man . vi gifte oss i sommras. ååh! tilda kommer du ihåg när vi sov ute i din trädgård å vi fråga alla efter tom barreflods nummer för vi skulle lura honom?! å de slutade med att vi fick varandras msn ? haha! roligt faktiskt... :p
å de va då din mamma tog din dator för du aldrig gick in å lämnade den. haha! rätt åt dig säger jag bara !
nu ska vi fortsätta nörda och hitta någon social på skype. :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0