allt & inget

Mitt liv har alltid varit så enkelt. Fick alltid vänner.
När man var liten behövde man inte tänka på vad man sa. Man blev vänner p ga att man var den man var.
Jag älskade att vara med mina vänner. Dom har alltid betytt mycket för mig.
På dagis träffade jag Frida Frida Elmer och Felix. 4 riktigt fina människor. får mig att le varje dag!
i 0-2 träffade man folk man redan kände och lärde känna fler. jag träffade t ex zara.
Jag var Zaras första vän i skogsotorp. Vi va alltid med varandra på fridtis.
Jag , Frida , Frida & Zara blev riktigt bra vänner efter ett tag. Vi blev bästavänner.
i 3-5 fortsatte vi som bra vänner. Vi satt alltid med varandra.
När vi började 6an hade Zara börjat vara med Helené , Linnea , Sainab och Renu, och Tilda började vara med oss.
Jag kände henne före alla 4 började umgås. Vi 4 hade riktigt roligt tsm. Det har vi fortfarande.
vi är bästavänner. Även om vi bråkar en massa så är vi som systrar.
Men som ni kanske vet så bor vi i Falkenberg. Folk snackar så jävla mycket skit här.
Staden består av äckliga players. Jag är trött på hur folk beter sig. Riktiga idioter!
Ska dom tvunget snacka skit och ljuga kan dom göra det någon annanstans.
Men vet ni vad? Jag har aldrig brytt mig om rykten , det va först när jag märker hur många av mina vänner som blir drabbade som jag blev arg.
Jag tycker att falkenberg kan ta sig ibland!

På sommaren skiter jag i Falkenberg och är mest i skogstorp och glommen. Jag orkar inte åka in dit.
Alla vet allt om alla, t o m det man inte visste själv.
Och vet ni ? Jag dricker inte alkohol. jag har varit på fester utan att dricka. Jag tycker det är töntigt!
att vara full för att man är trött på alla problem hjälper inte, det skapar fler.
Alkohol hjälper inte mot något och det är jävligt idiotist att dricka för mycket.

Nu ska jag sluta skriva och dra mig från datorn. Vi ses ikväll antar jag.

Kommentarer
Postat av: Zara <3

jag älskar dig <3

2010-01-28 @ 18:53:41
Postat av: Robin

håller helt och hållet med dig! <3



ryckten suger..



man frågar hellre personen om sanningen än att tro på något som någon annan har hört..



tina du är en vän som verklign betyder



saknar sommaren 09 träffas sommaren 10?

2010-01-28 @ 20:16:57
URL: http://robbii.blogg.se/
Postat av: julia!

du skriver allt så jäkla bra martina :) <3

håller helt med dig.

2010-01-28 @ 22:10:05

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0