24/1

oj oj oj , vilken kul dag! :D började med att jag åkte till kyrkan. där fick jag hålla i ett ljus. 8D jag fb å tilda gjorde de. fett ball är vi! vet ni vad det roligaste va? jag fick sitta bredvid max i kyrkan, JIPPIE! haaha! han tog min mobil. >_< sen blev de konfalektion efter kyrkan. det började med massa saker att äta. mackor, pepparkakor och tårtaaaaa! hej tjockisar? (a) nej men zara tove och sebbe har ju döpt sig. :) sen fick vi leka massa lekar. jag affe max frida å tilda va grymma... haha! vi hade något emot varandra. å max hade en jävla laserlampa han lös oss i ögonen med. men sen fick vi prova dom där vita sakerna man har när man komfirmerade sig. va riktigt sexig i den. sen fortsatte vi med lekar å svarade på frågor å sånt mysigt. sen åkte jag till min syrra å skulle fira hennes son som fyller 5 idag! min lilla pojke börjar bli stor. men iaf det va mys där . nu ligger jag i sängen och ska lägga in massa bilder från konfan som tilda tog! :D



Affe, riktigt ball kille!


Erik och Philip . :p




Jag och älsk!


Olof våran skit coola präst och jag.


Max och lampan . ;)


Max, alltid lika seriös!


Philip och Affe. :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0