woho! ^^

Först åkte jag å Frida till stan igår. Köpte lite saker och träffa Viktor, Challe och Marcus. :D Dom gav bort semlor, hahah rätt åt dom. ;) Sen satt vi bara å tog massa sexiga kort. ;) Tror alla älskar dom!
Sen stack jag å Frida hem till henne. Vi mobbade Christian. hahaha! Han blev skit sur på Frida för att hon låste ute honom. Höll på att skratta ihjäl mig. Sen brottades dom på köksgolvet. Jätte mysigt!
Sen typ gjorde Christian sig till en tönt för att Fille och Challe skulle hit. Haha!
Juste , om mina converse hade varit 2 storlekar större hade han tagit dom. ;o Lyllos mig . :D
Men iaf, sen på kvällen kom filip och charlie. började med att vi såg på the ring. inte så läskig som jag trodde att den skulle va. sen palla inte jag kolla på mer film så jag gick å kolla på MTV. sen gjorde challe också de. så satt vi två framför den stooora tv:n typ hela kvällen medans frida å fille la i hennes föräldrars rum å kolla på skräckfilmer. sen skulle jag å frida sätta upp en bäddsoffa. kan inte påstå att det gick så bra i början. men vi fixa det ska ni veta. vid tolv stack fille hem å vid två stack challe. jag la å smsa med marcus i typ en timme sen somna jag. först vakna jag vid 6, sen somna jag om. Sen vakna jag vid 7 för att fridas mobil börja vibrera . hon skulle ut till hästarna. sen somna jag om igen. sen vakna jag vid 9. ;o men somnade om snabbt igen. sen vakna jag vid halv 11 av att frida höll om mig! hahaha ganska kul.


typ ny bild på frida, eller vad tror ni ? ;)

snart ska jag hem för vi ska till oscar som fyller 15 imorgon.. :p




GRATTIS JOHN!


Kommentarer
Postat av: fb :DDD

tina OMG XDD

2010-02-28 @ 14:15:00

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0