världens finaste vän.





tack frida, du förstår inte hur mycket detta betyder!

Jag och Frida blev bästavänner på dagis. Visste ni det? Vi var alltid när vi va små. Vi gjorde helt sjuka saker! Vi berättade allt för varandra, och hade ofta pojkvänner som va vänner så vi kunde vara allihopa! haha. Vi har haft så otroligt roligt tillsammans. Vet inte vad jag skulle gjort utan dig. När du ringde mig när du och Anton hade gjort slut kände jag mig stolt eftersom det var mig du ringde till. När vi var mindre sa vi alltid "du kan ringa mig när du vill, t o m när jag sover!" och Frida, jag lovar att du fortfarande kan göra det. Om jag inte vaknar av att du ringer så vet du att jag kommer ringa upp dig så fort jag ser det. Du är som en ängel från himmlen som skickats ner hit för att göra mig till en lycklig människa. Jag kommer alltid finnas vid din sida. Du behöver aldrig vara ensam , jag kommer stå vid din sida alltid. Jag älskar dig. Du är mer än min bästavän, du är min syster.

Kommentarer
Postat av: fb :DDD

Tina <3 Frida

2010-02-16 @ 20:20:03

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0