sorrrrrrrry .

jag vet att jag är lite seg! hahaha men jag har tagit bilder på de, men ska leta upp kamrasladden. Men först ska jag ta ett VARMT bad. tar en dagens lite snabbt!

engelska prov - gick helt okej! hejsan G? :)
slöjd - fortsatte med min klänning. Den e as ball!
klitte - först va vi tjejer ute å gick (som inte va med) å då blev tilda utskäld av en tant för att hon gick på isen (?!) å sen när killarna är ute å går å felix ramlar i å kalle springer i , i bara kallingar så får inte dom skäll.. hmmm ?!??!?! hahah! skit kul. såg till så att ingen fuskade också. peter å tom va bästa paret!

sen stack jag till tilda. först köpte hon skor. ett par lila (<3) å uggs. fett niiice ! har ju själv likadana såå. ;) nej men nu ska jag bada. shululululittlelady!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0