skulle du test.

1. pierca tungan eller läppen? - tungan (a)
2. vara seriös eller oseriös? - jag är en seriös person ;)
3. dricka grön eller röd mjölk? - VIT :D
4. brinna upp eller drunkna? - hmm...drunkna xD
5. umgås med dina föräldrar eller vänner? - vet inte, berors på !

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - yes . 
2. har du skolkat? - nej
3. varmt eller kallt? - varmt <3
4. soligt eller regn? - soligt <3
5. fanta eller cola? - cola tror jag.
6. är du nyttig av dig? - neej. >_<

OM MIG
1. fullständiga namn? - ElinUlrikaMartinaHelldal
2. vad heter dina föräldrar? - Ulrika & Tomas.
3. vad heter dina syskon? - tobias johanna sara emil
4. vart bor du? - på skogstorps längsta väg, VALLMOVÄGEN . XD
5. hur många barn vill du ha? - 2-3 :)
6. vill du gifta dig? - typ
7. favoritårstid? - sommar!


8. humör just nu? - glad liten flicka.


9. sugen på just nu? - venne ;o




HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. pussat någon? emil på kinden 8D
2. sjungit? ja :p
3. blivit kramad? nej
4. kännt dig fånig? hahaha , det är mitt liv!
5. saknat någon? jafan!
6. dansat galet? aa, men jag är sån. :D hahaha fråga mina vänner som känner mig. ;)
7. klippt håret? - nej :o
8. gråtit? börja nästan gråta på en film igår hahaha xD
9. pluggat? - NEJ :D:D:D:D

GREJER
1. har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nej <.<
2. har du en hund? - nej
3. sover du helst ensam eller med någon? - med någon :)
4. tror du på spöken? - typ inte!
5. är du mörkrädd? - ibland! ;o
6. blev du nöjd med skolfotot? - nej ;(
7. är du morgon pigg? nej ;p
8. vad är du sugen på just nu? va inte den frågan däruppe? <.<


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0