skola + konfa , ;o

Skolan började med svenska. jag orkade typ inte göra något. så jag satt å lyssna på min underbara musik som jag inte kan leva utan! tihihii!
sen gick vi till bussarna. satt med tilda. :D å så åkte vi mot snyggaste danny! å så fick vi skit bra platser. nästlängstfram i mitten! skit bra såg man! å sen börja han visa hur man kunde göra i garage band å massa sånt. as häftigt! å som alla kanske vet så kallas samir kotte så vi fick honom att sjuga kotte ! HAHAH fan va de ägde! han är så jävla snygggg! sen avsluta han med att sjunga if only you. rawr!
sen hade vi as lång rast. ;o haha hela tredje passet blev rast. så jävla skönt! jag å tilda försökte döda elmer men de gick inte... så sen gick vi å kolla på när denisa å heikki gjorde privata saker på toaletten. trevligt!
sen hade vi engelska. jag gjorde INGENTING. jag va så jävla trött! men men jag överlevde!
sen blev de konfa. börja med att jag å tilda satte oss vid ett bord å tog de lite lugnt. gött! sen åt vi.. sen visade jag max lite bilder på han å han fick damp! hahahahaha! sen snacka vi om 10 gudsbud eller vad de heter. inte så jätte roligt. menmen! sen hade vi en tävlig. max satt å slog mig i huvudet med en duk. ;s men vi vann iaf!


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0