plugg!

har ju som sagt tyskaprov imorgon så sitter och försöker plugga. känns som om det kommer gå dåligt.
men jag får ju inte glömma av att blogga för de! hahaha, jag älskar att blogga! det är typ... skönt eller vad man ska säga. här kan man skriva sina åsikter och andra saker. förr skrev jag vad jag gjorde om dagarna på bdb , usch! (martinahelldal @ bdb) det är min gamla bdb. (m-artinaaa @ bdb) min nya! :)

nu ligger jag å tilda i min säng. det kan vara roligt med våran dåliga humor.

nu ska jag lägga ut gamla bilder för jag vet att ni älskar de!!


jag å frida någon gång i 7an


jag och mamma i somras. gör mig solbränd ingen!


jag å frida när vi ville härma den första bilden!


frida och jag


jag när jag klättrade i ett träd.


jag när jag hade städat badrummet i 7an! haha äckligt.


tilda käka kebab i sommras


tilda å adam i coffes bil!


fan va cool jag va asså...


omg!


solbränd?!


såhär har man också sätt ut...


jag å tilda hade coolast byxor!


kalle å jag i sommras


haha! ni vet när den är tagen, det är bara att kolla datumet.


midsommar


jag å syrran


helsingborg/danmark

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0