;p

På film så är allt så perfekt. Där är alla så lyckliga. Men i verkligheten kan man inte vara lycklig hela tiden. Alla stöter på problem. Men jag har en annan fråga, vad är "lycklig"? Är det en känsla? På film är det när man fått den man älskar, men det är så mycket mer än det. Det kan va när man träffat en underbar vän, eller när man kommer på hur mycket man älskar sin familj. Ingenting i livet är gratis utan kärlek... Kärlek är inte alltid en partner utan även vänner och familjen. Jag kan inte säga att jag är olycklig. Jag har både vänner och familj. Visst är det tråkigt att vara singel , men man vill ju inte bli tsm med någon som inte har samma känslor? Jag vet inte vart detta inlägget leder, men jag antar att det kommer mer av mina tankar sen!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0