O-M-G

haha! kom inte på en rubrik... men iaf, snart ska jag ta mig ett varmt bad. skönt! idag har det inte hänt så mycket.
Matte - hmm.. jobbade i boken. ;o nu e jag snart på plan 2! ;)
so/geografi - jag kan inte säga att jag kom långt men jag förstår bättre nu! hahaha!
jag frida å tilda gick hem till mig. jag ramla i snön på vägen hem å så satte sig frida på mig! hahah skit sköj! :D
sen drack vi lite varm choklad. mummmmmsssssss ! sen stack fb.. ._. å sen gick jag å tilda till skolan , så skulle jag sparka (något jag trodde va en snöhög) på henne, men så sparka jag å så va de is! hahah båda fick ont. å tildas låssas farfar (körde glommen bussen) bara "den va snygg den!" HAHA sven äger.
sen gick jag å tilda hem , å så skulle vi gå bakvägen i min trädgård så va de en djup snöhög där .. hehehe!
tina: en snöhög stoppar inte mig. -.-''
*börjar gå i den å gör magplask*
tilda: jo de gjorde den! :D
*går in i den å gör magplask bredivd*
tina å tilda: hahahahahaha!
de va skit kul!

jag funderar på att göra en hiss/diss med kläder ... <.< ska försöka göra en med tjejkläder & en med killkläder eftersom att båda könen läser min blogg!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0