nolife!

Favoritcafé: haha, vet faktiskt inte . :)
Favorittidning: oj.. vet inte om jag har någon favorit, men finns några bra.
Bästa saken som händer i vinter: julafton <3333
Favoritplagg i garderoben just nu:
noidea!
Längd: 160 något.
Vanligaste färgen på mina kläder: alla möjliga. haha!
Mig själv med tre ord: vet inte faktiskt... xD
Jag tränar: aldrig! hahah. XD
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: glad som en kossa på en grön sommaräng!
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa
Kläder just nu: fråga tilda ;)
Vad sa du senast: jag sjöng faktsikt ..
Fisk eller badkruka: fisk!
Spelar du nåt instrument: nee
Morgon- eller nattmänniska: Natt :D
Sparare eller slösare: slösare!
Har du några homosexuella vänner: Nej, men bi :)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Ja :)
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
2 kanske!
Vad ska barnet/barnen heta? vet inte. ;)
Bio eller promenad: båda faktiskt :o
Är du kittlig: Som fan!
Rädd för insekter? ja00
Största svaghet: venne
Det här är jag bra på: allt å inget.
Bästa bok? twilight-böckerna
Chips, morötter eller godis? godis :)
Pizza eller hamburgare? pizza:p
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har redan piercat mig, tatuering kommer la
Stökigt eller välstädat? venne
Gillar du att sjunga? alltid xD
Anser du att du är stark? Nejj
Använder du knark? ja00
Kaffe, te eller inget? inget
Har du en besatthet? nej <.<
Vem är din bästa vän? frida frida å tilda
Civilstånd: Singel

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0