min dag!

först hade jag brobygge. våran bro blev klar, men den gick sönder lite senare. HAHAHA . elmer e skit sur just nu. :D sen hade jag typ ... photoshop. :o gjorde om en bild på mig . HAHA så jävla ful.. xD sen hade jag någon fördjupning å då mobba läraren mig för jag tyckte att heberg och herting va samma sak . :( hahahah! sen hade jag idrott . jag fulade mig mest.. ovanligt? ;s nej! :D
men rasterna va inte så bra. snöbollar i huvudet , aj! :o men lite små kul... xD massa tårar... .__. <3 men även skratt.

imorgon blir de gekås med mina favorit tjejer!


gjorde den på 5 min om ni undrar vrf den e slarvig. .__.
HAHA JAG ÄGER.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det där du blev träffad?

2010-02-05 @ 19:08:42
URL: http://adamwarm.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0