jag är så jävla bra!

fråga inte om rubriken... haha! imorgon blir det gekås med dom bästa. vet inte vad jag ska köpa där men jag blir glad när jag får vara med dom. :D på söndag blir det kyrka. jätte kul *host* ... xD på måndag blir de Danny! :D sen blir jag å elin dödade.. hahaha! lite små kul ... :p

asså herre gud! jag har verkligen inte haft någonting att blogga om idag... >_< ska iaf kolla på let's dance när det börjar. sen blir de typ att lägga sig å läsa. hahaha! är beroende av boken jag läser i skolan.

nu sitter pappa å typ halvsover i en fotölj. hahaha! eftersom han typ snackar i sömnen så lovar han att jag ska få pengar imorgon. fast när jag ska 500 kr vakna han å sa " NEEEEEEEJ " hahaha . älskar min pappa ibland!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0