godmorgon! :D

igår blogga jag inte så mycket för jag å tilda såg elmer å felix från mitt fönster så vi tänkte dra ut å hiva lite snö på dom. ;) det blev nog tvärtom... jag ramla i skit mycket snö å fastnade... inte så lyckat ! sen hämta vi charlie också. han putta ner mig i en snöhög . >_< ganska bögigt . haha! sen stack felix å elmer å jag tilda å challe drog in till mig. vi kolla på cinderella man, porr -.- (challe) , å animal planet! HAHAHA! sen vid fyra (på natten) stack challe hem. som ni kanske vet så bor vi på samma gata så han hade inte så långt hem ;) ... sen vaknade jag å tilda... eller jag iaf. tilda snarkade som en gris! hahaha. efter ett tag åt vi glamorös frukost. mackor! hahaha. vi åt som två elefanter ska jag säga er! ;)

gårdagens roligaste va typ ..

tilda: du låter som en riktigt porrstjärna!
tina: tack >_<
challe: sa du potatisskalare ?
tina å tilda: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA ÄR DU DÖÖÖÖÖV ?!

riktigt kul faktiskt !

byebyebabes

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0