föräldrar.

Jag har funderat lite... å hur fan skulle mitt liv se ut om jag inte hade föräldrar? Eller om jag bara hade en? Tänk om mamma eller pappa dog , hur mycket skulle förändras? Skulle jag fortfarande vara samma person?
Hur skulle era liv se ut? Har ni 2 föräldrar? Jag vill seriöst aldrig förlora mina föräldrar. Det är dom som tar hand om mig. Det är dom som rättar till mina fel när jag krånglar till allt. Det är dom som säger "god natt jag älskar dig" innan dom ska sova. Jag skulle inte vilja leva utan att höra det. Tänk att känna det där tomma hålet som blir kvar när någon dör... Tänk hur stort det skulle vara om det va din mamma/pappa. Usch, hemska tankar.



Kommentarer
Postat av: Robin

det har jag med tänkt på.

fan va hemsk känsla ._.



skulle inte klara av de.. >_<

2010-02-08 @ 21:08:31
URL: http://robbii.blogg.se/
Postat av: frida

så gulliga bilder ! :d <3

2010-02-08 @ 21:25:22

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0