skolan var bra idag! först hade vi musik. vi fick blåsa i flaska. jag måste säga att 8c är riktigt duktiga på det. speciellt joel och tom! riktigt grymma!
sen hade vi no. vi gjorde labbar med vatten. jag jobbade med coolaste martin. det ägde! haha! det gick faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv. hann med 4/6 stycken tror jag!
sen hade vi språk. jag satt å översatte. ni ska bara veta hur tråkigt och jobbigt det är! Det är sjukt jobbigt att lära sig ett helt nytt språk. ;s Tur att visa ord påminner om svenska, annars hade jag varit körd!
sen hade vi typ matte? jag satt och kolla på en matte skiva med tom. matteprov imorgon ju! alla som får MVG får gratis fika av lärarna, men jag kommer inte vara en av dom! jag är nöjd med G ska ni veta.

efter skolan satte jag mig och kolla på tv. sen kom jag på att jag skulle bada. jag gör fan det varje dag! men det är riktigt skönt när det är vinter. kan ni fatta att det snart är vår? helt otroligt.. med all denna snö! jag fyller faktiskt år nästa månad. 21/3. vet inte vad jag önskar mig. vet inte ens om jag vill ha moppe längre.. jag menar, jag har ju klarat mig utan hitils.. jag bor nära skolan och kan lätt gå till stan. hela sommaren cyklade jag och tilda till glommen så varför inte göra det igen?

eftersom jag inte bloggat mycket idag så kanske detta inlägget blir lite långt! haha. just nu snackar jag med martin eva och kim på msn och albin och joel på skype. riktigt mysigt!

visste ni att vi tjejer ska ha tjejkväll 26/2 ? Fan va roligt det kommer bli! tror jag ska ta med a walk to remember. tänk att se den på tildas hemmabio! jag ska försöka låta bli att gråta. men den är så otroligt fin! tänk att få veta att den man älskar mest i hela världen har cancer och kommer dö?! jag skulle fan inte stå ut... tyvärr är det ju sånt som händer på riktigt också.

imorgon är det en sån där lång dag i skolan... har även matteprov. inte speciellt nice! men vi får la hoppas på det bästa... ha det bra, kanske bloggar mer sen! ♥

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0