dagen <333

LÖDNING , haha! jag å tilda gjorde ett hjärta på 3 sek å sen skulle vi kolla på när samir å karl skulle göra en missbildad cirkel å de tog dom hela lektionen...
IDROTT, va ute å spela BRRRÄÄNNNBOOOLLL! fattar ni hur kallt de va?! trodde jag skulle frysa ihjäl. Men de va kul! :)
KORRIDOR TV , jag fick damp på krille för att han va cp i huvudet. bara så alla vet! hahaha . men de va lite kul. vi skulle ta reda på lite skit saker.
SPRÅK , tyska tyska tyska.. USCH! haha . :)

efter skolan gick jag å karl å hämta jasmin på dagis. så söt hon e! höll mig i handen hela vägen hem. sötiiiis!

slänger in karls favoritlåt också..


Kommentarer
Postat av: Robin

den va ju riktigt bra o:

2010-02-13 @ 13:08:57
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0