dageen

Hej alla sötisar som läser min blogg!

nu har jag kommit hem från skolan. först hade vi so. tom satt å berätta hur jag och mina grannar dödar varandra. det var lite små roligt... Men ibland undrar jag vad den människan tänker med. Sen hade vi no. Vi fortsatte att träna på teknikåttan frågorna som vi ska svara på imorgon. lycka till! ;) sen hade vi idrott. Det var julia och paulina som höll i den. Jag tyckte det va skit kul! :D riktigt rolig lek också! sen hade vi engelska. jag frida frida å tilda satt ute i korridoren. Vi lyssna på skit bra musik! haha. Jag å Frida tog massa inte så vackra bilder. Eller, hon är vacker .. men de vet ni ju redan! Just nu vill jag ha 25 februari , för då åker ju som sagt jag frida frida tilda å fridas pojkvän anton till horse show. Men 8 februari skulle inte heller vara fel , DANNY , <3 . haha!

juste! tack till alla er som brukar säga att min blogg är jätte bra, det värmer verkligen! :) ♥














hoppas ingen snygg kollar på min blogg ;$

Kommentarer
Postat av: fridaaa

HAHAHAHHAHHA VI ÄR SNYYGGAAASST.SEEEE ! :D <33

2010-02-01 @ 18:48:11

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0