:D

matte - jobba i matteboken, inget speciellt. :)
no - film och planering om hur vi ska byta pplatser imogon :D
so - gjorde ett häfte.. det gick typ sådär...
engelska - tränade på saker till provet imorgon.
imorgon ska c-spåret till klittebadet. själv ska jag inte bada eftersom jag inte tål det. det suger.
just nu sitter jag å kollar på en skräckfilm som heter the Mist. Har ni sätt den ?! Den handlar om massa småkryp som typ kommer i en dimma å sen dör massa människor. har inte sätt hela för jag blir äcklad när människor har massa sprindlar i sig. haha! Om ni inte sätt den , så se den! Den är inte så jätte läskig mer äcklig. ;s Iaf om man inte gillar småkryp! haha! Nu kommer de snart hända saker så jag ska fortsätta kolla. Det är emil som satte på den.. tihih!

puss :*

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0