åsikter.

vad ska jag skriva nu då? Jag vet inte riktigt så det blir nog lite om allt...

ni vet att jag brukar vara otroligt positiv? Jag har en anledning till det. Jag orkar inte längre lyssna på skitsnack eller bry mig om ryckten. Tycker att båda sakerna är idiotiska saker. varför trycka ner folk med skitsnack? Att kalla folk för cp, ful, idiot, osv är bara töntigt! Folk har fan ingen respekt alls längre. Det är som om folk blir mer omogna för varje år. Vad är nöjet med att säga såna saker? Mår man bättre av det ?! Tror knappast det.
Man borde fan skämmas! Så jävla omoget! Speciellt om personen redan mår dåligt. Varför tycka ner folk?! Om någon svarar på den frågan blir jag otroligt glad! Men sen finns det såklart som där ryckterna också. Vem som haft sex med vem, vem som strulade med vem och massa saker som är värre än det där. Jag stör mig på folk i dagens samhälle. folk har seriöst ingen respekt alls! Visst, alla snackar skit , men vissa är värre än andra. Jag erkänner att jag också kan säga saker men saker som skulle såra någon skulle jag aldrig säga.
Sen otrogenhet! Hur dum får man vara?! Jag antar att man har pojkvän/flickvän för att man tycker om den? inte för att hoppa i säng med någon annan. Tycker bara att det är barnsligt och förstår inte vad människor tänker när dom är otrogna. Jag har aldrig i hela mitt liv varit otrogen och kommer aldrig att vara. Det är en idiotisk sak!
sen har vi alkohol. Jag tycker det är en dum sak att dricka. Förstår inte ens varför det finns. Det är fan inte gott och man mår inte bra av det. Hur roligt är det att vingla runt och säga saker man inte menar? Dumt gjort. Jag vet att jag kommer dricka alkohol när jag är äldre. Men jag antar att jag faktiskt vet vad jag håller på med. Men att dricka när man är 14-17 är löjligt!
Sen har vi rökandet! Folk i nutid börjar typ röka vid 10 års ålder. Är det bara jag som tycker det är sjukt?! varför smakar man på cigg? För att vara cool? Pff, du är allt annat är cool om du röker. Du förstör dina lungor och blir beroende. Jag tycker inte det är okej att sälja ciggaretter och snus. Människor dör! Det är som att sälja gift!

Jag vet inte hur mycket jag skrivit , men jag är typ trött på sån här skit...

Kommentarer
Postat av: julia

du skriver alltid så jäkla bra martina :)

2010-02-04 @ 21:45:36
Postat av: elinlarsson(:

Du har så jävla rätt!

<3

2010-02-05 @ 20:51:28
URL: http://elinsofialarsson.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0